Paulina Styś-Nowak dnia 2017/03/10

Owsianka Snickers

Owsianka dla największych łasuchów ;)


Składniki na jedną porcję owsianki Snickers:

  • Płatki owsiane - 5 łyżek
  • Mleko (krowie lub roślinne, np. ryżowe) - szklanka
  • Suszone daktyle - 2 sztuki
  • Kakao - łyżeczka
  • Masło orzechowe (może być domowe masło orzechowe) - łyżka
  • Gorzka czekolada - 1 kostka
  • Banan - 1 sztuka
  • Orzechy ziemne - łyżeczka


Sposób przygotowania owsianki Snickers:

  • Płatki zalej mlekiem, dodaj kakao, masło orzechowe, pokrojone daktyle i połowę banana posiekanego w plastry.
  • Gotuj przez kilka minut do uzyskania oczekiwanej gęstości.
  • Czekoladę posiekaj.
  • Gotową owsiankę ozdób pozostałą ilością banana, pokruszoną czekoladą i orzechami.


Wartość odżywcza owsianki Snickers:

  • Energia: 636 kcal
  • Białko: 23 g
  • Tłuszcz: 23 g
  • Węglowodany: 84 g
  • Błonnik pokarmowy: 8 g


Owsianka "Snickers" jest dobrym źródłem:
  • Składników mineralnych: potasu, wapnia, magnezu, żelaza, cynku;
  • Witamin: E, kwasu foliowego, B1, B2, B6, B12, PP;



Wypróbuj inne przepisy na słodkie śniadania:



Chcesz zdrowo schudnąć?

Pobierz za darmo mój jadłospis odchudzający 1500kcal.

Pobierz za darmo

40 komentarzy:

  1. super! mam wszystkie składniki, jutro robię na śniadanie :) jakiś czas temu podkradłam Twój jadłospis odchudzający i wtedy pokochałam owsianki, goszczą u mnie prawie, że codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie zajadam pyszności!!! Za chwilę wychodzę do pracy - ciężki dzień się zapowiada ale po TAKIM śniadanku nic nie jest w stanie mnie zatrzymać! Pozdrawiam! Dziękuję za przepis

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,droga Paulinko obserwuje Cię już od jakiegoś czasu i też podobają mi się twoje przepisy i do tej pory jadłam płatki z różnymi dodatkami jak i z bananem ale ostatnio wyczytałam ze banany sa niezdrowe ponieważ są zrywanie zielone i dojrzewają ostatecznie po zjedzeniu zabierając naszą energię co Ty na to czy to jest prawda. Pozdrawiam. Honorata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,

      Tego typu stwierdzenia nie mają nic wspólnego z nauką (są to raczej poglądy alternatywne i proszę sobie nimi nie zawracać głowy).

      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Swietny przepis! Jak jednak przygotować tę owsiankę, aby pozbyć się kwasu fitynowego?

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafiłam przypadkiem kilka dni temu. Już zdążyłam zakochać się w omlecie z pomidorami (zawsze pomidor z jajkiem był niesmaczny i bez wyrazu). Ustawiam sobie Twojego bloga na stronę startową, bo nie mogę oderwać oczu od przepisów i doczekać się, aż wszystkie wcielę w życie i spróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepis wygląda super, ale zastanawiam się czy ponad 600 kcal to nie za dużo jak na jeden posiłek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy dla kogo ;)

      Usuń
    2. Dokładnie
      Ja na przykład staram się przytyć i takie śniadanko nie jest zbytnio duże, jeśli chodzi o wartość energetyczną

      Usuń
  7. Czy może być coś zamiast masła orzechowego? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można pominąć, ale wtedy nie będzie przypominała snicersa ;)

      Usuń
  8. 636 kcal ! Niezły wynik, ale dla takiej rozpusty czasem można !

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubie masla orzechowego, ale owsianka byla pyszna, dziekuje za kolejny swietny przepis.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej,
    dziękuję za przepisy, pomagają utrzymać mi wspaniałą sylwetkę i... humor :D.
    Przy okazji, jak to wygląda z mlekiem ? 1,5%, 2%, czy lepiej w ogóle nie pić krowiego?
    Wszystkiego najlepszego, Sara:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2% będzie ok ;)

      Jeśli nie ma alergii na białka mleka krowiego czy nietolerancji laktozy to można pić.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. za dużo węglowodanów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jakim sensie? Gdzie mogę znaleźć normy na ilość węglowodanów w śniadaniu? :)

      Usuń
  12. Dzień dobry, czy przepis nadaje się dla osoby z hiperinsulinemią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3/4 porcji raz na jakiś czas nie powinno zaszkodzić ;)

      Usuń
  13. Bez masla orzechowego to bardzo duza roznica? 😉 do jutra już nie kupie i nie wiem czy warto bez robic

    OdpowiedzUsuń
  14. A orzechy ziemne robia duza roznice w smaku?? Jesli ich zabraknie będzie ok? 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orzechy można pominąć - nie będzie aż tak dużej różnicy :)

      Usuń
  15. Czy cukier z owoców wliczany jest w dzienny bilans cukrów?

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam;) Bardzo lubię Pani bloga a a owsianka jest przepyszna;)
    Mam jednak pytanie: co Pani myśli o powszechnym poglądzie, że orzeszki arachidowe są niezdrowe i nie powinno się ich jeść ?
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta owsianka jest przepyszna!!! dziś miałam ją na śniadanie i dzięki niej nie czułam głodu przez dłuższy czas(dłużej niż po zwykłej,myślę,że pomogło masło orzechowe).Kolejne przepisy na owsianki i nietylko mam już zapisane do wypróbowania:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Owsianka jest MEEEEGAAAA PYSZNA <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Twoje przepisy! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejny rok na studiach z tylko z Twoimi przepisami <3 Jest przepysznie <3

    OdpowiedzUsuń
  21. A gdybym chciała zrobic masło z migdałów, musze je wczesniej namoczyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.domowe-wypieki.pl/przepisy/kremy-masla/746-maslo-migdalowe

      Usuń
  22. Byłam do tego przepisu sceptycznie nastawiona, bo nie lubię owsianki ale to danie jest niesamowite...gorąco polecam <3

    OdpowiedzUsuń