Paulina Styś-Nowak dnia 2018/02/16

Serniczek wiśniowy (bez pieczenia, hiper szybki i zdrowy)

Hiper szybki deser bez wyrzutów sumienia? Proszę bardzo! Dla wielbicieli kwaskowych smaków będzie idealny. A jeśli wolisz słodsze desery dodaj dodatkowo łyżkę miodu lub syropu daktylowego.


Składniki na 5 małych porcji lub 3 większe:

  • 250g twarogu półtłustego
  • ok. 250g mrożonych wiśni
  • 1 banan
  • łyżka miodu lub syropu daktylowego


Sposób przygotowania:

  • Z odmrożonych wiśni odlej sok.
  • Zmiksuj składniki na gładki krem.
  • Rozłóż serniczki do naczynek i skrop je odrobiną soku wiśniowego.


Wartość odżywcza porcji serniczka wiśniowego (przy 5 porcjach):

  • Energia: 129 kcal
  • Białko: 10 g
  • Tłuszcz: 3 g
  • Węglowodany: 16 g
  • Błonnik pokarmowy: 1 g


Serniczek wiśniowy jest dobrym źródłem:
  • Składników mineralnych: wapnia, magnezu, cynku;
  • Witamin: C, B2, B6, B12;

Chcesz zdrowo schudnąć?

Pobierz za darmo mój jadłospis odchudzający 1500kcal.

Pobierz za darmo

15 komentarzy:

  1. I właśnie dlatego uwielbiam Pani bloga! Szybko, smacznie, a przede wszystkim lekko i zdrowo. Super

    OdpowiedzUsuń
  2. Proste a jakie przepyszne :D Robiłyśmy kiedyś taki deser ale z malinami <3

    OdpowiedzUsuń
  3. A można zamienić wiśnie na truskawki? Akurat mam zamrożone w lodówce. Proporcje zostają wtedy bez zmian?

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. A czym mozna zastapic twarog? Czy sa produtkty sojowe lub inne mogace zastapic twarog?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłam deser z mrożonych czerwonych porzeczek, bo tylko te owoce miałam w zamrażalce. Deser jest przepyszny. Dziękuje Paulino

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam wystarczająco mrożonych owoców, ale twaróg posłużył mi jako pyszny farsz do naleśników orkiszowych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakim sposobem udało się uzyskać taką gładkość deseru? Mój mikser chyba nie daje rady...

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!Dzisiaj weszłam na twoją stronę i zostaje na dłużej��
    Mam nadzieję,że uda Mi się odtworzyć coś pysznego☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Można zastosować świeże owoce?

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś wyśmienitego!Ja zrobiłam że spodem z daktyli, nerkowców i kokosa :) Będę eksperymentować z innymi owocami, na pewno!

    OdpowiedzUsuń