Paulina Styś-Nowak dnia 2013/06/01

Koktajl lodowo - szparagowy

Koktajl ze szparagów

Składniki na porcję:

  • Szparagi - 4 - 5 sztuk
  • Pomarańcza - 1/2 sztuki
  • Banan - 1/2 sztuki
  • Lody - najlepiej domowej roboty (u mnie te) - 2 - 3 łyżki do smaku


Sposób przygotowania:

  • Szparagi łamiemy i usuwamy twarde końcówki.
  • Wszystkie składniki wrzucamy do blendera i miksujemy :)

Wartość odżywcza porcji koktajlu lodowo - szparagowego:

  • Energia: 207 kcal
  • Białko: 6,6 g
  • Tłuszcz: 5 g
  • Węglowodany: 39 g
  • Błonnik pokarmowy: 5 g
  • Cholesterol: 2 mg


Koktajl lodowo - szparagowy jest dobrym źródłem:
  • Składników mineralnych: potasu, magnezu, wapnia;
  • Witamin: A, E, C, kwasu foliowego, B1, B2, B6, PP;
Szparagowy koktajl

Chcesz zdrowo schudnąć?

Pobierz za darmo mój jadłospis odchudzający 1500kcal.

Pobierz za darmo

4 komentarze:

  1. Ostatnimi czasy przekonałam się do spożywania różnych rzeczy, których wcześniej bym nie tknęła, ale na koktajle warzywne jestem jeszcze chyba za mało odważna :P I jeszcze połączenie ich z lodami - podziwiam. Chociaż wygląd ma zachęcający :D Smak szparagów jest bardzo wyczuwalny?

    http://studentkanadiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koktajl jest bardzo smaczny i słodki a szparagów praktycznie nie czuć - zawsze można dać więcej banana i pomarańcza żeby całkowicie zatuszować szparagi :)

      Usuń
  2. Intryguje mnie ten koktajl, bardzo! Ale coś czuję, że by mi posmakował :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja to bym szparagów dała jak najwięcej :D tylko teraz tak, mówisz, z tego co widzę po kolorze o zielonych szparagach, jak są młode to raczej nie ma z tym problemu, gorzej jak starsze. co z obieraniem? ja jakbym się nie postarała to zawsze zostają mi włókna. a takie włókna + blender to chyba nic fajnego.
    Tak czy inaczej, jak tylko będę w posiadaniu składników, spróbuję :D na bank będzie to niezłe uzupełnienie diety, w której już mam np. Figurę Detox i Extraslim :D

    OdpowiedzUsuń