Paulina Styś-Nowak dnia 2015/12/29

Owsianka z mango: cudownie pachnie i smakuje każdemu :)

Ciepła, pożywna, w pięknym kolorze. Z taką owsianką na śniadanie dzień na pewno będzie udany!


Składniki na jedną porcję:

  • Płatki owsiane - 4 łyżki
  • Mak niebieski - łyżeczka
  • Mleko krowie lub roślinne wzbogacane wapniem - szklanka
  • Morele suszone - 3 sztuki
  • Orzechy nerkowca - łyżeczka
  • Orzechy włoskie - łyżeczka
  • Mango - średnia sztuka


Sposób przygotowania:

  • Płatki i mak zagotuj w mleku - gotuj do uzyskania oczekiwanej gęstości.
  • Mango zmiksuj na mus.
  • Morele posiekaj.
  • Wymieszaj wszystkie składniki z ugotowanymi płatkami.


Wartość odżywcza owsianki z mango:

  • Energia: 608 kcal
  • Białko: 17 g
  • Tłuszcz: 15 g
  • Węglowodany: 99 g
  • Błonnik pokarmowy: 12 g

Owsianka z mango jest dobrym źródłem:
  • Składników mineralnych: potasu, wapnia, magnezu, żelaza, cynku;
  • Witamin: A, E, C, kwasu foliowego, B1, B2, B6, B12, PP;

Chcesz zdrowo schudnąć?

Pobierz za darmo mój jadłospis odchudzający 1500kcal.

Pobierz za darmo

11 komentarzy:

  1. A czy mogę to zalac jenom goracym mlekiem niebo woda?

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wygląda i jedno z moich ulubionych śniadaniowych propozycji z mango :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mango mam,jutro zrobię,ale chyba nie dam orzechów i moreli,żeby było ciut mniej kalorii ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam owsiankę

    OdpowiedzUsuń
  5. A ile będzie kalorii bez orzechów i moreli ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie platki owsiane jakieś specjalne czy zwykłe górskie czczblyskawiczne?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bedę stałą czytelniczką Twojego bloga! Znalazłam go przypadkiem, kiedy poszukiwałam innych możliwości jedzenia, dieta alternatywna, którą znalazłam u Ciebie na podstawie posiłków, które przyrządzasz jest po prostu świetnym rozwiązaniem, dlatego w oparciu o Twoje przepisy skomponuję swój własny jadłospis. Dziękuję za inspirację i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń