Paulina Styś-Nowak dnia 2014/12/04

Aksamitny koktajl orzechowy

Bananowy koktajl z masłem orzechowym
Gdzie najczęściej zdarza Wam się dodawać masło orzechowe?
U mnie było już w fasolowych ciasteczkach i fantastycznym deserze na bazie komosy ryżowej. A dziś wpadło do koktajlu i nadało mu super kremową konsystencję i orzechowy posmaczek ;)

Składniki:



Sposób przygotowania:

  • Zmiksuj wszystkie składniki na gładki koktajl - opcjonalnie oprósz szczyptą gorzkiego kakao.


Wartość odżywcza koktajlu z masłem orzechowym:

  • Energia: 315kcal
  • Białko: 11,7g
  • Tłuszcz: 14g
  • Węglowodany: 35g
  • Błonnik pokarmowy: 3,8g
  • Cholesterol: 0mg


Koktajl z masłem orzechowym jest dobrym źródłem:
  • Składników mineralnych: potasu, wapnia, magnezu, żelaza, cynku;
  • Witamin: E, C, kwasu foliowego, B1, B2, B6, PP; 

Orzechowy koktajl

Chcesz zdrowo schudnąć?

Pobierz za darmo mój jadłospis odchudzający 1500kcal.

Pobierz za darmo

12 komentarzy:

  1. Na pewno jest pyszne. Ja niestety nie mogę mieć w domu orzechów, bo poza tym, że są oczywiście bardzo zdrowe, mają też sporo kalorii, a ja nie umiem się powstrzymać przed tym, żeby nie zjeść wszystkich naraz :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A próbowałaś wydzielać porcję, np. garść na przekąskę a resztę chowamy do szafki ;)

      Usuń
  2. Ja dodaje masło orzechowe głównie do owsianki, zwłaszcza z dodatkiem gorzkiej czekolady do tego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam koktajle z masłem orzechowym <3 ale dawno nie robiłam, jutro nie będę miała czasu na porządne śniadanie, to zrobie sobie taki koktajl chociaż :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak. Zawsze lepiej wrzucić coś na żołądek niż wychodzić z domu głodnym :)

      Usuń
  4. ten koktajl ma jedną wadę- zawsze będzie go za mało! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki koktajl to u mnie obowiazek co kilka dni po treningu :-) uwielbiam masło orzechowe, zwłaszcza w omlecie w połączeniu z bananem- polecam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dodaje masło orzechowe do moich posiłków bardzo często;).
    A koktajl na pewno jest pyszny.

    OdpowiedzUsuń