Paulina Styś-Nowak dnia 2013/12/05

Shake czekoladowy na poprawę nastroju

Idealny na gorsze dni!

 

 

Składniki na porcję:

  • Mleko 2% - szklanka (w wersji wegańskiej lub bezlaktozowej dowolne mleko roślinne)
  • Banan - sztuka
  • Kakao gorzkie - łyżeczka

 

Sposób przygotowania:

  • Wszystko miksujemy i poprawiamy sobie humor ;)

 

Wartość odżywcza koktajlu:

  • Energia: 253 kcal
  • Białko: 9,9 g
  • Tłuszcz: 6 g
  • Węglowodany: 42 g
  • Błonnik pokarmowy: 2,3 g
  • Cholesterol: 18,4 mg



Koktajl czekoladowy jest dobrym źródłem:
  • Składników mineralnych: potasu, wapnia, magnezu, cynku;
  • Witamin: C, kwasu foliowego, B1, B2, B6, B12;

Chcesz zdrowo schudnąć?

Pobierz za darmo mój jadłospis odchudzający 1500kcal.

Pobierz za darmo

80 komentarzy:

  1. Mniam, wygląda super! Ale nawet nie chcę myśleć jak smakował :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypiłabym teraz taki szczególnie że za oknem taki ziąb :) Czekolada zawsze dobra !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Zrobię! Jest to w ogóle świetnym pomysłem, by miksować ze sobą różne owoce i warzywa - ja przynosiłam już do pracy koktajl z jarmużu i gruszki, a także z mango i jabłka. I również smaczne są to twory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100%. Szkoda, że tak ciężko jest kupić jarmuż...

      Usuń
    2. W Biedronce mają bardzo fajny mix do smoothie m.in właśnie z jarmużem. :)

      Usuń
  4. poprawa nastroju po takim shake'u gwarantowana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeden z moich ulubionych shake'ów :) Przepyszny - daje energię na cały dzień!

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam, że przez kakao jednak będzie dość gorzkie, ale ten smak mnie bardzo pozytywnie zaskoczył! Idealnie słodkie, pachnące czekoladą i lekko kremowe. Pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanie, czy trzeba najpierw mleko podgrzać, wymieszać z kakao, a potem jak wystygnie zmiksować z bananem? Czy tak po prostu wszystko na raz na zimno?

    OdpowiedzUsuń
  8. Troszkę to zmodyfikowałam i dodałam żółtka .Pycha.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam schudnąć.Powiedzcie mi czy jak będę jadla 5 razy dziennie i bede korzystała z tych przepisów to da jakieś efekty? Czy komuś już się udało schudnąć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proponuję dodatkowo zacząć ćwiczyć dla lepszego efektu i szybszego :)
      Zdrowe jedzenie to nie wszystko, aczkolwiek dużo daje :)

      Usuń
  10. Dziękuję za przepis, wypróbuję go już dziś, tylko zastanawiam się na który posiłek najlepiej wypić shake ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Shake pyszny, poprawiłam humor dla siebie, syna i męża, wszystkim bardzo smakował :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziekuje za przepis i za caly blog, rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  13. Matko jedyna! Czy ja zawsze muszę nie wpaść sama na takie cudo! Tyle lat NIE picia zmarnowane!!!!!!!!!!!!! :D ale pocieszam się, że lepiej późno niż później :D
    Dzięęęęęęęęęęęęęęękiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny pomysł :) na pewno skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie pomyślała bym że to tak pysznie smakuje. Humor poprawiony :) A teraz szukam następnego przepisu do wypróbowania .

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zawsze dodaję łyżeczkę miodu zamiast kakao i czasem łyżeczkę masła orzechowego ;D polecam wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy zamiast mleka mogę dać jogurt naturalny...czy smak będzie dużo gorszy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mniej słodki i gęstszy :) Ale oczywiście można dodać jogurt lub dowolne mleko roślinne.

      Usuń
  18. Na poprawę humoru proponuję coś zgoła innego

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziś zrobiłam po raz pierwszy i na pewno nie ostatni :-) pychotka :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda pysznie, ale dla kogoś na diecie banan i kakao to chyba już nie bardzo..?:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego nie? Jeśli są zamiast słodyczy to jak najbardziej :)

      Usuń
  21. Ufff, moje łaknienie na "słodkie" zaspokojone :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mmmmm, już czuję ten smak :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mmmmm, już czuję ten smak :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super sprawa! Na pewno pojawi się w mojej kuchni nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. A jak nie mam blendera to da się jakoś inaczej robić koktajle? ☺ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. mmmm wlasnie zrobiłam na 2 sniadanie, pychotka!!! :) Justyna

    OdpowiedzUsuń
  27. Droga Paulino. Bardzo dziękuję za wszystkie rady i przepisy. Bardzo doceniam to jak pomagasz ludziom, takich osób brakuje! Przeważnie głupia porada w niektórych fitness klubach kosztuje koło siedemdziesięciu złotych... Widać że pomoc sprawia Ci satysfakcję. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeden banan i łyżeczka kakao na szklankę mleka? Nie ma info w przepisie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie ma jak jest ;)

      Tak, jeden banan i łyżeczka kakao

      Usuń
  29. Jest faktycznie :-). Za szybko czytałem :-):-).

    OdpowiedzUsuń
  30. Właśnie zrobiłam... mmmm... Pychotka! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. koktajl mi znany i bardzo lubiany. a skąd b12? wg wszelkich znanych mi źródeł produkty roślinne nie zawierają aktywnych form witaminy B12.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wypróbowane, ja sobie podgrzałam i było pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Witaj
    co mogę dodać zamiast banana? Jestem niestety na nie uczulony... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banan stanowi podstawę tego koktajlu.

      Sugeruję miksować inne koktajle na bazie mango albo ananasa :)

      Usuń
    2. Avocado też działa. Jak samo avocado, miód i kakao to wychodzi pyszny mus

      Usuń
    3. Wtedy mamy krem czekoladowy ;)

      Usuń
  34. Też zrobiłam.
    Gdyby nie fakt, że jestem uczulona na nikiel ( kakao)
    to piłabym ten koktajl codziennie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Swietny deser,piję od tygodnia i moge tak bez końca

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja bym uważała z bananami bo czytałam że nie koniecznie są takie zdrowe jak się wydają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden banan dziennie na pewno nie zaszkodzi (są zdrowe o mają mnóstwo wartości odżywczych). Ja bym uważała bardziej na słodycze - te na 100% nie są zdrowe, a nawet są szkodliwe ;)

      Usuń
  37. Czy zamiast mleka może być woda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Średnio to będzie smakować... Ale może mleko roślinne? Albo jogurt naturalny ;)

      Usuń
  38. Szybki i pyszny koktajl :) pozdrawiam, Agata

    OdpowiedzUsuń
  39. Pani Paulino mam pytanie. Czy jeżeli mam niskie ciśnienie i niedoczynność tarczycy to czy mogę jeść gorzką czekoladę i spożywać produkty z kakao?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytam bo czytałam artykuł że gorzka czekolada obniża ciśnienie. A co podnosi szybko i skutecznie ciśnienie?

      Usuń
    2. Myślę, że produkty spożywcze nie mają aż takiego wpływu aby obniżyć wyraźnie ciśnienie. Po prostu niektórzy mają taką "urodę" i o ile dobrze się czują to nic z tym się nie robi.

      Podnosi ciśnienie kawa, ale tylko pita sporadycznie, Przy regularnym piciu nie obserwuje się już takiego wpływu :)

      Usuń
  40. Dziękuję, świetny przepis :-) Obie moje córy mają problemy z krowim nabiałem więc przepisy z roślinnym mlekiem są dla nas bardzo ważne. Córka pozwoli się pokroić za czekoladę. 

    Miłego dnia,
    Magda 

    OdpowiedzUsuń
  41. Znam i pijam :-) dosypuje czasem płatki owsiane i daję mniej banana :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. A czy mleko jest świeże czy przegotowane?

    OdpowiedzUsuń
  43. czy taki koktajl mogę zrobić sobie do pracy wieczorem , czy nie zepsuje mi się ,ani nie straci smaku do rana, a raczej do południa ,trzymany w lodówce?

    OdpowiedzUsuń
  44. Widziałam, że ktoś jakiś czas temu pytał czy da radę bez blendera - więc dla innych, którzy tu trafią po mnie :D : da się :) efekt zapewne będzie troszkę inny, ale wystarczy zetrzeć banana na tarce, dodać kakao, mleko i mieszać intensywnie łyżeczką aż kakao się rozpuści - trochę to trwa, ale warto, bo super smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Taki prosty, a taki pyszny! Niewiarygodne, właśnie wypróbowałam i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zmiksowałam kiedyś z gorącym mlekiem - konsystencja budyniowa, smak tak samo rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń