Paulina Styś-Nowak dnia 2014/06/21

Koktajl owoców lata :)


Czyli truskawki i czereśnie ;)


W warzywniakach już pojawiają się jagody! - ale cena jeszcze nie za ciekawa. W lipcu jadę do domu gdzie las pełen jagód mam pod nosem, więc spodziewajcie się jagodowych przepisów :)

 

Składniki na porcję:

  • Truskawki - 150g
  • Czereśnie (wydrylowane) - 100g
  • Jogurt naturalny - 2 łyżki (50g)
  • Suszone daktyle - 4 sztuki (20g)


Sposób przygotowania:

  • Zmiksuj wszystkie składniki na gładki koktajl (daktyle można wcześniej namoczyć w niewielkiej ilości wody i dodać razem z nią do koktajlu).


 Wartość odżywcza koktajlu truskawkowo - czereśniowego:

  • Energia: 188 kcal
  • Białko: 4,6 g
  • Tłuszcz: 2 g
  • Węglowodany: 37,5 g
  • Błonnik pokarmowy: 5 g
  • Cholesterol: 4 mg


Koktajl truskawkowo - czereśniowy jest dobrym źródłem:
  • Składników mineralnych: wapnia, magnezu, potasu;
  • Witamin: C, kwasu foliowego, B1, B2, B6, B12, PP;

Chcesz zdrowo schudnąć?

Pobierz za darmo mój jadłospis odchudzający 1500kcal.

Pobierz za darmo

5 komentarzy:

  1. Rewelacyjny!! Nigdy nie dodawałam daktyli do koktajlu, już dziś to nadrobię i spróbuję tego smaku

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te letnie "słodycze" :) Kupne mogą nie istnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda świetnie, choć daktyle do mnie nie przemawiają specjalnie :). Może jakiś zamiennik?

    OdpowiedzUsuń