7 - dniowy jadłospis odchudzający dla słodyczo i czekoladoholików :) | Zdrowe Przepisy Pauliny Styś

Paulina Styś-Nowak dnia 2014/06/01

7 - dniowy jadłospis odchudzający dla słodyczo i czekoladoholików :)


Zgodnie z Waszymi prośbami przygotowałam jadłospis odchudzający, który powinien zaspokoić apetyt największego słodyczomaniaka. W końcu na diecie wcale nie trzeba całkowicie rezygnować ze słodkości, które większość z nas tak bardzo lubi :)

Zapraszam do pobierania, korzystania i dzielenia się swoimi opiniami.

POBIERZ TUTAJ


Jeśli masz propozycję jaką dietę chciał(a)byś otrzymać w następnej kolejności daj znać w komentarzu.

P.S. Chcesz jeść zdrowo jednak nie wiesz od czego rozpocząć? Pobierz teraz moją listę 55 zdrowych produktów i weź ją na kolejne zakupy! To będzie Twój pierwszy krok w stronę zdrowego odżywiania i lepszego życia (zdrowie, więcej energii, szczupła sylwetka, mocne włosy i paznokcie). Do dzieła!

31 komentarzy:

  1. ja nie jestem slodyczomaniakiem, tylko miesazerca, ale podesle mojej mamie - uwielbia slodycze i przez to ciezko jej wytrwac na diecie. Fajne pomysly na rozpisana diete to moga byc np. Dla osob z niedoczynnoscia tarczycy lub chorobami autoimmunologicznymi, kobiet w ciazy i karmiacych lub dla facetow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za propozycje, wezmę pod uwagę :)

      Usuń
  2. Jestem słodyczoholikiem i już nie mogę się doczekać kiedy przejdę na Twoją dietę! Brzmi wspaniale! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne menu :) Chyba spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko co bezmięsne biorę w całości!:) a mięcho zamienię, zobaczymy co z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że tak :) Mięso można zamienić np. na tofu, biały ser czy jajo :)

      Usuń
  5. Jestem BARDZO wdzięczna za tą dietę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem czekoladoholikiem, choć staram się ograniczać. Dieta jest super. Nie będę jej pewnie stosować w całości ale poszczególne potrawy i propozycje baardzo przypadły mi do gustu. No i w końcu znalazłam apetyczny sposób na kaszę gryczaną:) Będę tutaj częściej zaglądać po nowe wskazówki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zauważyłam kolacje, które składają się praktycznie tylko z warzyw. Nie uważasz, że warto by było tam dodać jakieś białko? Na samych warzywach chyba się za długo nie pociągnie wieczorem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli w jadłospisie pojawiła się taka kolacja to ze względu na to, że w ciągu dnia było już dosyć sporo białka. Ale jeśli zmniejszymy ilość białka np. do obiadu to jak najbardziej można wrzucić coś na kolację ;)

      Usuń
  8. fajnym pomysłem byłoby przygotowanie jadlospisu dla osób nie będących na diecie, ale chcących zdrowo się odzywiac:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień dobry....

    Bardzo podoba mi się ten jadłospis ale mam ''ale'' bo mam nietolerancję glutenu i laktozy pieczywa nie jem w ogóle już od roku i dobrze mi z tym a mleko krówkowe zamieniłam na mleko produkcji własnej roślinno-orzechowe i to też jest super, jem dużo warzyw ale i sporo białka, co do słodyczy to jakoś sobie radzę ( niedoczynność pooperacyjna po całkowitym usunięciu tarczycy - nowotwór) a mam 63 lata wzrost 160 i ważę 64 kg w związku z czym jakie są szanse na dietę dopasowaną do moich ułomności?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry,

      Oczywiście Pani dieta wymaga większej uwagi, ale jak najbardziej jest możliwa do zbilansowania i przygotowania :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. To co robimy? mam ochotę troszkę schudnąć(4-5kg) czy zaproponuje mi pani jadłospis dopasowany dla mnie? Bardzo proszę o kontakt

      Usuń
    3. Na ten moment niestety nie dam rady (mam zbyt dużo obowiązków). Proszę się ewentualne odezwać pod koniec lipca na maila cojescnet@gmail.com

      Pozdrawiam!

      Usuń
    4. Nie pali się - dziękuję - do lipca zatem

      Usuń
  10. 7dniowa dieta 1400kcal co najwyżej pozwoli zrzucić 1-2kg wody z organizmu, do tego wprowadzi organizm w stan głodowy, ponieważ jest to stosunkowo za mała ilość kalorii (poniżej podstawowego zapotrzebowania). Szybkie diety nie istnieją, tłuszcz nie pojawił się w 7dni, więc tak szybko nie da się go pozbyć. Dodatkowo przy tak małej podaży kalorii organizm zacznie palić mięśnie zamiast tłuszczu, a każdy nadprogramowy gram jedzenia będzie "zachowywał na gorsze czasy"

    Co więcej, szkoda że powielasz utarte schematy, które zostały obalone przez wiele badań:

    1. 5posiłków dziennie - mit wymyślony przez koncerny spożywcze, podważony przez wiele badań naukowych (sprawdza się wyłącznie w przypadku osób z bardzo dużą otyłością, które spożywają ogromne ilości jedzenia dziennie)
    2. Ograniczenie mięsa - to szczerze mówiąc nie wiem skąd się wzięło, bo wiele badań naukowych udowadnia, że białko z mięsa jest najlepiej wchłanianym przez nas białkiem (owszem smażone w głębokim tłuszczu jest niezdrowe, ale przygotowane w odpowiedzi sposób, nie powoduje dodatkowego przyrostu kg). Człowiek od zawsze żywil się mięsem, dlatego jeśli nie występują alergie/ew. nie ma konfliktu poglądow (weganie/wegetarianie), nie powinno się ograniczać mięsa w diecie.
    3.Zielone warzywa można wliczać do diety bez ograniczeń, jedyne warzywa z jakich liczymy kalorie to warzywa korzeniowe, ze względu na dużą zawartość cukrów
    4. Białkowe kolacje - nie mają potwierdzenia w badaniach, a wręcz pojawia się coraz więcej badań potwierdzających tezę, iż włączenie złożonych węglowodanów do ostatniego posiłku, powoduje większy spadek masy ciała w ujęciu długoterminowym

    Jeśli faktycznie zależy komuś na poprawie wyglądu i zmianie nawyków żywieniowych to zapraszam na SFD (sportowe forum dyskusyjne), do działu Lejdis w którym dziewczyny udzielają "darmowych" rad i pomagają w ustaleniu zapotrzebowania kalorycznego i treningu.

    Jeśli chodzi o przepisy, które proponujesz - są bardzo interesujące i czasami staram się włączać je do jadlospisu lub inspirować się nimi, ale co do diet - wymagają poprawy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Może coś dla wegan? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podrzucam link mojej siostrze, która nie wyobraża sobie dnia bez czekolady ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam,
    chciałam BARDZO, bardzo, bardzo prosić o jadłospis, albo porady (ile kalorii, co jeść, jak często), dla kobiet karmiących piersią. Ja się bardzo źle czuję po karmieniu - spadek energii natychmiastowy jak by ktoś wyciągnął ze mnie cała moc... da się racjonalnie schudnąć karmiąc, tak by nie zastopować laktacji i jednocześnie czuć się dobrze po karmieniu ?
    pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj,

      Ilość kalorii ustala się indywidualnie (niestety trudno jest opracować jeden schemat diety dobry dla każdej karmiącej mamy). Pewnie, że się da! Przy czym tempo odchudzania nie może być zbyt szybkie więc lepiej stosować dietę racjonalną, ułożoną przez dietetyka.

      Pozdrawiam

      Usuń
  14. Witaj,

    Może dieta przy chorobach takich jak: insulinooporoność, cukrzyca, tarczyca.

    Pozdrawiam Serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Brakuje mi na rynku książki z zebranymi tak rozmaitymi śniadaniami, obiadami i kolacjami, które nie są specjalnie wyszukane (jak np Chodakowskiej), a są pyszne. Mogłaby Pani o tym pomyśleć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie!

      Mam nadzieję, że za kilka miesięcy :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  16. Pani Paulino,
    proszę o informację:
    Czym w daniu mogę zastąpić szparagi? No i w jakiej ilości?
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej sprawdzi się brokuł - ilość dowolna (im więcej tym lepiej) :)

      Usuń
  17. A może znajdę mrożone...???:)))

    OdpowiedzUsuń