Jak szybko i zdrowo przytyć? 7-dniowy jadłospis od dietetyka za jedyne 7zł | Zdrowe Przepisy Pauliny Styś

Paulina Styś-Nowak dnia 2014/04/23

Jak szybko i zdrowo przytyć? 7-dniowy jadłospis od dietetyka za jedyne 7zł


Na tej stronie możesz zakupić zbilansowany jadłospis pozwalający na szybkie przybranie masy ciała. Jadłospis jest przeznaczony dla osób zdrowych, które chcą przytyć.

Co dokładnie znajdziesz w środku?
  • jadłospis 2800 kcal rozpisany na cały tydzień, wraz ze smacznymi przepisami krok-po-kroku,
  • szczegółowe wskazówki jak zdrowo zwiększyć gęstość energetyczną diety,
  • tabelę z rozkładem godzinowym poszczególnych posiłków.

Tak, tylko 7zł.


Możesz wydać to 7zł na kawę latte w najbliższej kawiarni...

Albo w końcu rozwiązać swój problem ze zbyt niską masą ciała. Problem, który być może dręczy Cię od wielu lat i na który do tej pory nie mogłeś znaleźć skutecznego rozwiązania. Aż do teraz!

Wybór należy do Ciebie.

Ten jadłospis to sprawdzony sposób na przytycie nawet do 5kg w przeciągu miesiąca.

Jeżeli chcesz rozpocząć jescze dzisiaj, to wpisz swój adres email w polu poniżej i kliknij przycisk "zamów teraz". Po dokonaniu płatności jadłospis zostanie automatycznie wysłany na Twój adres email.

Formularz zamówienia

Po dokonaniu wpłaty 7zł otrzymasz natychmiastowy dostęp do jadłospisu
Twój zakup jest w pełni bezpieczny. Obowiązuje Cię 60-dniowa gwarancja satysfakcji. Jeżeli nie będziesz zadowolony z jakiegokolwiek powodu, zwyczajnie napisz do mnie, a ja zwrócę Ci poniesione koszty - natychmiastowo, bez zadawania żadnych pytań.

P.S. Chcesz jeść zdrowo jednak nie wiesz od czego rozpocząć? Pobierz teraz moją listę 55 zdrowych produktów i weź ją na kolejne zakupy! To będzie Twój pierwszy krok w stronę zdrowego odżywiania i lepszego życia (zdrowie, więcej energii, szczupła sylwetka, mocne włosy i paznokcie). Do dzieła!

66 komentarzy:

  1. Ogromne dzięki za jadłospis! Domyślam się, ile musiałaś się przy nim natrudzić i napracować. Jutro biorę się za pastę z soczewicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) Najważniejsze żeby pomógł osiągnąć wyznaczony cel.

      Usuń
  2. Wow, jesteś niesamowita. Wydałam sporo pieniędzy na jadłospisy opracowane przez dietetyka, a Ty tyle swojego czasu i wiedzy dajesz za darmo. Bardzo dziękuję, szczególnie za cenne wskazówki. Jestem ciekawa, co sądzisz o rezygnacji z produktów odzwierzęcych przez osoby, które potrzebują dodatkowych kg? Będę wdzięczna jeśli wyrazisz swoją opinię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wizyta u dietetyka gwarantuje ułożenie indywidualnego jadłospisu (uwzględniającego tryb życia, ulubione i nielubiane produkty itd., stan zdrowia) czego ja siłą rzeczy nie mogę uczynić ;)

      Jeśli ktoś z uwagi na swoje przekonania chce zrezygnować z produktów pochodzenia zwierzęcego to nie mam nic do gadania :) Przyrost masy ciała jest wtedy możliwy ale na pewno dużo trudniej go osiągnąć - konieczne jest wprowadzenie większych ilości roślin strączkowych, kasz i makaronów, tłuszczów roślinnych, orzechów, awokado czy suszonych owoców. Trzeba więcej kombinować żeby dostarczyć odpowiednie ilości kalorii w objętości, którą da się zjeść. Ale oczywiście nie ma rzeczy niemożliwych ;)

      Usuń
  3. ja też dziękuję!!! od lat jestem chudzielcem chociaż mam normalny apetyt i uwielbiam dobre jedzenie. czytam Twój jadłospis i czuję jak robię się głodna :) do wakacji zostały jeszcze 2 miesiące więc myślę, że w najbliższy weekend czekają mnie duże zakupy i biorę się za akcję 'zdrowe tycie' :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. REWELACJA! Byłam już u 3 "dietetyków" z "problemem" zdrowego przytycia, każdy odsyłał mnie z kwitkiem..doszłam do wniosku, że potrafią układać dietę tylko dla osób, które chcą schudnąć..a tu proszę, taka niespodziewanka...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież odchudzanie to tylko mała działka tego czym zajmują się dietetycy ;) Oczywiście tacy z prawdziwego zdarzenia!

      Usuń
  5. Dziękuję, skorzystam :)
    pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie skorzystam (a chciałabym). Bardzo Cię proszę o jadłospis dla fanów słodkości (czekoladoholików);D

    OdpowiedzUsuń
  7. sporo tego, napracowałaś się :)
    pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem Ci bardzo wdzięczna za ten jadłospis! :) czegoś takiego właśnie szukałam :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam
    Mam pytanie z innej beczki. W którym z twarogów będzie najwięcej wapnia? Chudym, tłustym czy półtłustym? Kiedyś widzialam tabelkę z porównaniem poszczególnych składników w serach, lecz nie mogę jej znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,

      Ilość tłuszczu nie wpływa na zawartość wapnia, aczkolwiek zgodnie z tabelami istnieją delikatne różnice. Najwięcej wapnia jest twarogu chudym (96 mg/100g), później półtłustym (94 mg/100g), zaś najmniej w tłustym (88 mg/100g).

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. Dziekuję :) A czy mogłaby mi Pani jeszcze w skrócie wyjaśnić jedną a właściwie dwie sprawy? Niedawno przeczytałam, że twaróg odwpania i spożywanie go w dużej ilosci grozi osteoporozą? Czy to prawda i dlaczego tak się dzieje? Zawsze mi powtarzano i słyszałam, że nabiał powinno spożywać się własnie po to by wzmocnić kości...

      I dobrze wiem, ze nie można łączyć twarogu z pomidorem bo to szkodzi stawom... ale czy można łączyć serek typu włoskiego Capri z pomidorem? Pomimo iż produkuje się go inaczej też jest produktem mlecznym z rodziny serów...

      Przepraszam za kłopot i prosze o odpowiedź...

      Pozdrawiam i życze miłego wieczoru...

      Usuń
    3. na stronie Agaty cojesc.net znajduje sie artykul nt mleka i mlekopohodnych, na temat wlasnie tego konfliktu opinii, warto przeczytac i znajdziesz odpowiedz ! pozdrawiam :)

      Usuń
    4. To jest właściwie moja strona :)

      Usuń
    5. Kurczę strasznie przepraszam nie wiem czemu zrobiłam błąd, oczywiście myślałam o Tobie! może myślałam wtedy o mojej koleżance Agacie i taki błąd mi się wkradł. Strasznie mi głupio zwłaszcza ze dopiero teraz to zauważyłam

      Usuń
  10. Witam.Mam pytanie. Co będzie jeśli będę stosować tą dietę i w międzyczasie ćwiczyć (abs na brzuch) wpłynie to jakoś znacząco czy po prostu przytyje mniej?
    Z góry dziękuje za odpowiedź :)
    i Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podbijam pytanie, ćwiczę 3 razy w tygodniu po 45 minut, brzuch, uda, pośladki ;)

      Usuń
    2. Wówczas temp przyrostu masy ciała będzie nieco mniejsze, aczkolwiek będzie "przyrastać" masa mięśniowa a nie sama tkanka tłuszczowa ;)

      Usuń
  11. Dzięki !!! Na pewno skorzystam :) - Marlena

    OdpowiedzUsuń
  12. Pani Paulino, ogromnie dziękuję za ten jadłospis. Jest pyszny i (niespodzianka) łagodny dla kieszeni! Życzę samych sukcesów i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wielu osobom jadłspis na pewno się przydał, ale ja myślę że nie dała bym rady pochłaniać takie ilości jedzenia. Mam problem z zaspokjeniem swojego podstawowego zapotrzebowania energetycznego, nie wspominajc juz o przytyciu. Nie wiem co mam robić. :(

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja chce zapytać ile by to tak kosztowało jeśli mam kupić wszystko od nowa i gdzie moge te żywność kupić. Liczę na odpowiedź i z góry dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A co pić by przytyć? i co jeść w szkole np? bo w szkole to raczej dwa posiłki by pasowało,a wkólko kanapki to nudne i za dużo pieczywa tez niezbyt dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pić przede wszystkim wodę (płynne kalorie pod postacią cukru nie są dobre nawet dla osób, które chcą przytyć), ale także herbaty, soki warzywne czy koktajle owocowe i warzywno owocowe (łatwo można podnieść ich kaloryczność poprzez dodatek orzechów czy nasion).

      Do szkoły oprócz kanapek warto zabierać posiłki zapakowane w pudełeczko, np. granolę z jogurtem, sałatkę z kaszy z dodatkiem sera/kurczaka/strączków z sezonowymi warzywami. Pomysły na posiłki do pracy czy szkoły możesz znaleźć tutaj: http://zdrowe-odzywianie-przepisy.blogspot.com/search/label/Lunchbox

      Usuń
  17. Ile gram to łyżka hummusu lub innej pasty ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj, od nowego roku postanowiłam w końcu wziąć się regularnie za wprowadzanie tej diety rygorystycznie. Jednak mam problem, generalnie nie jem zbyt dużo mięsa, w zasadzie od jakiegoś czasu praktycznie wcale. czy jeśli w danym dniu, danym posiłku podajesz kurczaka mogę go zastąpić rybą i w tym wypadku dieta nie będzie mniej skuteczna? Albo np jajkami? Widzę że nie ma zbyt wielu jaj w tej diecie. Uważasz ze nie są dobrym źródłem białka, maja za dużo cholesterolu nawet dla osoby która kreci nosem na mięso? Ostatnie chyba pytanie to o masło. Masła raczej też unikam, wiec zamiast niego jeśli użyje olej rzepakowy lub oliwę z oliwek będzie ok? Tyle pytań, wiem ale tak bardzo chce żeby mi się udało :) a piszę tu, nie na maila bo może kogoś jeszcze nurtują podobne pytania. Pozdrawiam i przy okazji, szczęśliwego nowego roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj,

      Mięso oczywiście możesz zastąpić rybą lub jajami (akurat tak wyszło, że było mało jaj, ale to tylko przypadek). Zamiast masła jak najbardziej może był oliwa lub olej rzepakowy ;)

      Dziękuję pięknie, również życzę wszystkiego dobrego!
      Pozdrawiam, Paulina

      Usuń
  19. Witaj, mam 15 lat 162 cm wzrostu i waże 43kg. Przez ok 1,5 roku powoli zaczęłam ćwiczyć i odżywiać się zdrowo-schudłam z 60 do 48kg, bez diety. Od gdzieś maja kg zaczęły powolki spadać i tak o to straciłam okres, który miałam dośc regularny już od dawna. Nie głoduje sie, ćwicze codziennie 35 minut w domu, jem pełnoziarniste produkty (kasze, chleb, makaron), duzo pieczonego kurczaka i innych mięs, dużo warzyw i owoców wszytskich. Od razu podkreślam, ze nie jestem wychudzona wyglądam na prawde normalnie, czuje sie w swoim ciele bardzo dobrze!:) Chciałabym odzyskać okres i dlatego pewnie musze przytyć z 3kg...Czy jedząc więcej tłuszczy uda mi się przytyć ŻEBY NIE BYŁO WIDAĆ? Nie chcę znowu byc grubsza, bardzo mi na tym zależy..Co o tym sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zwiększając gęstość energetyczną diety poprzez wprowadzenie większych ilości oliwy, awokado czy orzechów (źródeł zdrowych tłuszczy) masa ciała powinna wzrosnąć. Pamiętaj, że kluczową sprawą w tym momencie jest odzyskanie miesiączki. Nie musisz przytyć bardzo dużo, lecz tyle aby organizm prawidłowo funkcjonował.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  20. Dzień dobry, czy taki jadłospis będzie nadawał się dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym? Moje córki to chudzielce a apetyt mają duży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę podać masę ciała córek, wzrost, wiek. Jak u nich z aktywnością fizyczną?

      Usuń
  21. 1) 121cm, 23kg, 7,5 roku
    2) 115 cm, 18 kg, 6,5 roku

    Aktywność fizyczna na niskim, wg mnie, poziomie. Sportów nie uprawiają, natomiast codziennie spacer min.30 minut i jak czas pozwoli to plac zabaw. Starsza ma wf 3x tygodniowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadłospis jest dla nich nieco zbyt kaloryczny ;) Córki powinny jadać ok. 2000 kcal.

      Oczywiście można go nieco zmodyfikować, ale akurat w przypadku dzieci nie jestem zwolenniczką sztywnego trzymania się jadłospisów. Pozwólmy im się cieszyć normalnością, zdecydowanie lepiej będzie proponować zdrowe potrawy zawierające produkty o większej gęstości energetycznej (orzechy, nasiona, suszone owoce, awokado, sałatki z oliwą, kasze, płatki owsiane) i w ten sposób podwyższać kaloryczność diety :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :)

      Również pozdrawiam

      Usuń
  22. czy ktoś stosował ta dietę? Były jakieś efekty? :):)

    OdpowiedzUsuń
  23. Odnoszę wrażenie, że składniki diety wspomagającej przyrost masy są dokładnie takie same, jak te dietetyczne. Rozumiem, że chodzi o zdrowy przyrost masy ciała i zwiększenie kalorii, ale nie da się ukryć, że wszystkie składniki, a nawet całe przepisy, są identyczne, jak w przypadku tych mających pomóc w drugą stronę. Czy można to jakoś wyjaśnić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Manipulujemy głównie wielkością porcji i dodatkiem składników o wysokiej gęstości energetycznej (orzechy, oliwa, awokado itd.) ;)

      Usuń
  24. W jakim czasie odpisuje pani e-maile?

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam! Mam podobny problem jak użytkownik "kasnii". Jakiś czas temu wzięłam sobie za postanowienie nie jedzenie słodyczy i dalej jakoś tak samo poszło. Zaczęłam jeść chyba mniej, jakieś kasze, nie kasze, pełnoziarniste pieczywo. Nie chciałam schudnąć ani z brzucha, bioder czy nóg, lecz z twarzy, dlatego tak postąpiłam, ale jak wiadomo zeszło mi zewsząd. Aktualnie przy wzroście 165 ważę jakieś 42-43 kg. i okres mi zanikł :/ Teraz już chyba wiem od czego to. Co możesz mi poradzić? Mam taki problem, że nie boję się, że przytyję w innych częściach twarzy, lecz na twarzy, dlatego odżywiam się jak odżywiam. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj,

      Postaraj się zwiększyć ilość produktów o wysokiej gęstości energetycznej. Nie ma gwarancji, że nie przytyjesz na twarzy, ale pamiętaj, że w tym momencie chodzi o Twoje zdrowie (masa ciała jest zdecydowanie za niska).

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  26. Dziękuję za tak szybką odpowiedź :) Co masz na myśli pisząc produkty o wysokiej gęstości energetycznej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko opisane jest w zaleceniach nad powyższym jadłospisem :)

      Usuń
  27. To chyba jakieś wybawienie :) W końcu znalazłam jadłospis dla chudzielców!
    Ogromnie dziękuję, naprawdę ciężko znaleźć coś takiego.
    Powodzenia dziewczyny i wytrwania w diecie!
    Obyśmy niedługo mogły pochwalić się efektami :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam
    Pani Paulino zamówiłam jadlospis 7-dniowy na przytycie pieniążki przelalam na konto proszę napisać kiedy dostane jadlospis ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadłospis powinien od razu trafić na Pani adres e-mail. Jeśli tak się nie stało proszę podać swój adres e-mail lub napisać do mnie na cojescnet@gmail.com i wyślę jadłospis ręcznie.

      Pozdrawiam i czekam na wiadomość :)

      Usuń
    2. Pani Paulino,czy dlugo trzeba czekac na jadlospis po dokonaniu platnosci?Zamowilam ten dla chcacych przytyc,ale nie otrzymalam jeszcze nic na email.pozdrawiam.

      Usuń
    3. Jadłospis powinien od razu trafić na Pani adres e-mail (wysyłka jest automatyczna prze system). Jeśli tak się nie stało proszę podać swój adres e-mail lub napisać do mnie na cojescnet@gmail.com i wyślę jadłospis ręcznie.

      Pozdrawiam i czekam na wiadomość :)

      Usuń
  29. Witam, moj chlopak genetycznie jest chudy i nie moze przytyc. Zaczal chodzic na silownie i ma ciezka fizycznie prace. Chcialby przytyc ale jednoczesnie miec wyrzezbiona sylwetke. Czy ta dieta bedzie dla niego odpowiednia? Chodzi mi o zbalansowanie bialka tluszczy i weglowodanow pod katem przybrania na masie miesniowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj,

      Podaj jego wiek, wzrost i masę ciała. Jak często chodzi na siłownię i ile trwają treningi?

      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. 22 lata, 171cm, 54kg. Na silownie chodzi 3 razy w tygodniu po ok 1-1,5h :)

      Usuń
    3. Tak, dieta będzie w porządku, ponieważ dostarcza 2800 kcal (zapotrzebowanie chłopaka wynosi 2400 kcal + ok. 300 - 500 kcal na przytycie) oraz 105g białka, czyli praktycznie 2g/kg mc (więcej nie ma potrzeby).

      Usuń
    4. Super! Bardzo dziekuje ♥

      Usuń
  30. Witam . Czy w układaniu twojej diety bierzesz pod uwagę wiek płeć i obecna masę ciała ? Od zawsze jestem szczupły i w sumie tylko raz stosowałem dietę która nie pomagała . Przy 182 wzrostu 65 kg wagi to zbyt mało a ostatnio waga spada mi do 60-62 gdzie właściwie wciąż odżywiam sie tak samo . Przyszłościowo fanie by było osiągnąć 75 kg po czym moc zacząć budować mięśnie i właśnie sie zastanawiam czy dieta pozwoliłaby osiągnąć mi ten cel. Dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj,

      Oczywiście, przy indywidualnym jadłospisie biorę wszystkie czynniki pod uwagę (wiek, płeć, masę ciała, stan zdrowia, preferencje smakowe itd.). Powyższy jadłospis nie jest indywidualny :)

      Pozdrawia

      Usuń